Transport

 

Peale Lepingu jõustumist, eeldusel, et klient on nõustunud Müügitingimustega

ning Fashion Garden OÜ arveldusarvele on laekunud 100% kauba maksumusest,

toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil, kui Klient ei ole

valinud võimalust ise kaubale järele tulla.

Kliendil on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:

• ELS kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires – 5,50 €

• Omniva Post24 pakiautomaati - 3,30 €

• Omniva Post24 pakiautomaati Lätis ja Leedus – 6,90 €, üle 120 € suuruse ostu puhul tasuta

• SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti piires – 3,30 €

• SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Soome – 12,96 €, üle 150 € suuruse ostu puhul tasuta

• „Avanti“ kauplusesse tellimusele ise järele tulles - 0 €.

Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale ülekande laekumist Fashion Garden

OÜ arveldusarvele.

Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile:

• ELS kulleri vahendusel postitamisele hiljemalt ülejärgneval tööpäeval.

• Smartpost OÜ pakiautomaadi vahendusel postitamisele hiljemalt ülejärgneval

tööpäeval v.a Saaremaa ja Hiiumaa. Saartele jõuavad pakid vastavalt

Smartposti liikumise graafikule hiljemalt nelja tööpäeva jooksul.

• kauplusesse võib kaubale järele tulla tellimuse esitamisest ülejärgneval

tööpäeval. Kui tellitud kaup on jõudnud kauplusesse, saadame Teile teavitava

sms`i!

Koostöös SmartPOST-iga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse

vormistamisel tuleb nimekirjast valida sobiv pakiautomaat kauba kättesaamiseks.

Pakk saabub kuni 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. Paki

saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb

kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning

Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki

sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see

Fashion Garden OÜ-le. Kui pakk on tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil

postikulu uuesti tasuda.

 

Fashion Garden OÜ vastutab tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise

jooksul, kauba kättesaamise hetkest SmartPost pakiautomaadist või kullerilt läheb

kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba

kättesaajana märkinud kellegi kolmanda isiku (näiteks kingituse saaja), kinnitab

ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud kolmas isik võtab endale kauba

vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski

eest alates kauba vastuvõtmisest SmartPost pakiautomaadist või kullerilt. Fashion

Garden OÜ ei saa tellimusi tagasi kutsuda pärast kauba väljasaatmist (s.t. juhul, kui

kaup on tellijale välja saadetud, jääb kohaletoimetamiskulu tellija kanda ning kauba

mittesobimise korral kehtib talle vaid tavapärane 14-päevane tagastamisõigus).